REGULAMIN CENTRUM SPORTU SMOLEC
Rozdział I. Postanowienia ogólne
§1
Niniejszy regulamin, dalej zwany Regulaminem, dotyczy zasad korzystania z obiektu sportowego Omega Sport, położonego przy ul. Granitowej 4, 55-080 Smolec, nazywany dalej Omega Sport, w którego skład wchodzą: siłownia, sale fitness, korty tenisowe, korty badmintonowe, korty squash oraz sauna.
Korzystanie z poszczególnych stref Omegi Sport określone jest odrębnymi regulaminami będącymi załącznikami do niniejszego Regulaminu.
§2
Omega Sport jest otwarta od poniedziałku do piątku w godzinach 6:30 – 22:30 oraz w soboty i niedziele w godzinach 9:00-21:00.
§3
Ze stref Omegi Sport może korzystać każdy kto ukończył 18. rok życia. Osoby poniżej 18. roku życia mogą być użytkownikami Omegi Sport tylko, gdy posiadają pisemną zgodę opiekunów prawnych. Korzystanie z Omegi Sport przez osoby małoletnie określa osobny regulamin. Korzystający z Omegi Sport nazywani są dalej Klientami.
§4
Korzystanie z usług Omegi Sport odbywa się po zaakceptowaniu niniejszego regulaminu Omegi Sport oraz regulaminu poszczególnych stref.
§5
Każdy klient podczas pierwszej wizyty ma obowiązek podania podstawowych danych personalnych w celu przypisania karty klubowej oraz rejestracji w bazie Omegi Sport. Klient jest zobowiązany do przychodzenia na każde zajęcia z kartą klubową. W przypadku zgubienia karty klubowej Omega Sport może wyrobić nową kartę pobierając opłatę 30 zł.
§6
Klient wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie jego wizerunku na potrzeby promocji Omegi Sport w przypadku publikacji zdjęć, filmów z zajęć grupowych oraz siłowni, jak również imprez organizowanych przez Omegę Sport i jego partnerów.
§7
Wizerunek Klientów będzie wykorzystywany z zachowaniem najwyższej staranności oraz dbałości o zachowanie norm moralnych i społecznych. Wizerunek Klienta będzie rozpowszechniany wyłącznie w sytuacji, w której będzie on stanowił jedynie szczegół całości takiej jak zgromadzenie, impreza okolicznościowa, zajęcia grupowe itp.
Rozdział II. Zasady korzystania
§8
Klient zobowiązany jest do korzystania z pomieszczeń, urządzeń i sprzętu należącego do Omegi Sport w sposób zgodny z ich przeznaczeniem.
§9
Na terenie Omegi Sport obowiązuje bezwzględny zakaz:
1. wnoszenia, spożywania, używania i pozostawania pod wpływem napojów alkoholowych, narkotyków oraz innych środków odurzających;
2. palenia tytoniu;
3. krzyczenia i używania słów powszechnie uważanych za wulgarne i obraźliwe;
4. handlu, akwizycji oraz naklejania i pozostawiania reklam oraz ulotek bez zgody Omegi Sport;
5. fotografowania i filmowania w celach komercyjnych bez zgody Omegi Sport;
6. wprowadzania zwierząt;
7. wnoszenia niebezpiecznych urządzeń, broni, materiałów pirotechnicznych, łatwopalnych oraz wybuchowych;
8. prowadzenia działalności bez zgody Omegi Sport w szczególności treningów personalnych na siłowni czy kortach.
§10
Klienci zobowiązani są do:
1. przestrzegania powszechnie przyjętych norm względem pozostałych użytkowników obiektu;
2. powstrzymania się od zachowania mogącego narazić mienie Omegi Sport na uszkodzenie lub zniszczenie;
3. zachowania czystości oraz powszechnie przyjętych norm higieny;
4. podporządkowania się poleceniom pracowników i obsługi Omegi Sport;
5. zapoznania się z instrukcjami użytkowania sprzętu (informacje uzyskane od personelu Omegi Sport);
6. zachowania ostrożności w posługiwaniu się wyposażeniem i sprzętem Omegi Sport;
7. odkładania używanego sprzętu na miejsce do tego przeznaczone;
8. używania ochraniaczy na stopy (np. klapki basenowe) podczas korzystania z natrysków;
9. noszenia na terenie Omegi Sport czystego stroju i zmiany obuwia sportowego odpowiedniego do rodzaju zajęć;
10. zmiany obuwia w szatni przed wejściem do innych pomieszczeń;
§11
Omega Sport nie ponosi odpowiedzialności za skutki używania sprzętu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem, instruktarzem obsługi i wskazówkami personelu Omegi Sport lub bez uprzedniego zapoznania się z wyżej wymienionymi zasadami. Wszystkie skutki powyższego działania całkowicie obciążają Klienta.
§12
Każdy Klient korzysta z usług Omegi Sport na własną odpowiedzialność i na własne ryzyko.
§13
Personel Omegi Sport nie posiada wykształcenia medycznego. Przed przystąpieniem do ćwiczeń Klient powinien zasięgnąć opinii lekarskiej.
§14
Szafki w szatniach udostępniane są jedynie na czas pobytu w Omega Sport.
§15
Opłata za zgubienie karty klubowej wynosi 30zł. Opłata za zgubienie klucza do szafki wynosi 15zł.
§16
OmegaSport jest monitorowana przy pomocy sieci kamer przemysłowych.
§17
Omega Sport nie ponosi odpowiedzialności za skutki niestosowania się do zasad korzystania z obiektu Omega Sport, o których mowa w niniejszym Regulaminie. Naruszenie postanowień Regulaminu upoważnia obsługę i pracowników Omegi Sport do wyprowadzenia Klienta w trybie natychmiastowym bez konsekwencji i zwrotu kosztów wejścia/treningu.
Rozdział III. Promocje
§18
Poza ofertą stałą Omega Sport może wprowadzać okresowo oferty specjalne zwane dalej Promocją.
§19
Promocje nie podlegają łączeniu, chyba że promocja dopuszcza taką możliwość.
§20
Klient zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem, regulaminem promocji oraz regulaminem poszczególnych stref Omegi Sport. Nieznajomość w/w dokumentów nie zwalnia Klienta z przestrzegania ich postanowień.
Rozdział IV. Postanowienia końcowe
§21
Klient może zgłaszać uwagi i reklamacje dot. świadczonych usług przez Omegę Sport, osobiście w recepcji Omegi Sport na specjalnych drukach lub mailowo na adres: recepcja@smolecsport.pl.
W zgłoszeniu Klient powinien wskazać swoje imię i nazwisko, dane kontaktowe, datę zaistniałej sytuacji oraz zwięźle opisać problem.
§22
Omega Sport zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.
§23
Obowiązujące regulaminy Omegi Sport dostępne są w recepcji oraz na stronie www.smolecsport.pl
Regulamin fitness
1. Przebywanie w sali i korzystanie ze sprzętu do ćwiczeń jest dozwolone tylko w obecności instruktora.
2. Po zakończeniu zajęć, uczestnicy zobowiązani są do odniesienia używanego sprzętu fitness na miejsce, w którym znajdował się przed rozpoczęciem zajęć.
3. Uczestnicy zajęć grupowych są zobowiązani do bezwzględnego dostosowania się do poleceń instruktora, wynikających z toku zajęć, a także do niezakłócania ich przebiegu.
4. Osoby uczestniczące w zajęciach, przed rozpoczęciem ćwiczeń, są zobowiązane do poinformowania instruktora o ewentualnych chorobach lub dolegliwościach zdrowotnych.
5. Na sali fitness nie mogą przebywać dzieci.
6. Na zajęcia należy przychodzić punktualnie - pracownik recepcji lub instruktor ma prawo nie zezwolić osobom spóźnionym na dołączenie do ćwiczących po rozpoczęciu zajęć.
7. Wejście na salę fitness dozwolone jest tylko w czystym obuwiu sportowym, zmienionym na terenie klubu.
8. Zajęcia odbywają się wg ustalonego grafiku fitness.
9. Uczestnik zajęć ćwiczy na własną odpowiedzialność.
10. Zajęcia są odpłatne wg ustalonego cennika.
11. Wykupione karnety są imienne i nie mogą być wykorzystywane przez inne osoby.
12. Na zajęcia nie przynosimy rzeczy wartościowych. W przypadku kradzieży lub zniszczenia rzeczy, Omega Sport nie ponosi odpowiedzialności.
13. Każdy z ćwiczących ma obowiązek dbać o sprzęt, z którego korzysta i używać go zgodnie z jego przeznaczeniem.
14. W przypadku najbardziej popularnych zajęć, Klub zastrzega sobie prawo poproszenia o wcześniejsze zapisy i wskazania terminu dokonywania takich zapisów.
REGULAMIN SIŁOWNI OMEGA SPORT
CZĘŚĆ OGÓLNA
1. Osoby korzystające z siłowni zobowiązane są do zapoznania się z niniejszym REGULAMINEM oraz do jego przestrzegania.
2. Z siłowni mogą korzystać osoby posiadające ważny karnet, który upoważnia również do korzystania ze zorganizowanych zajęć grupowych pod opieką trenera wg, grafiku zajęć fitness.
3. Godziny otwarcia siłowni:– od poniedziałku do piątku od 6:30 do 22:30; w sobotę od 8:00 do 21:00; w niedzielę od 9:00 do 21:00.
4. Istnieje możliwość korzystania z opieki trenera według grafiku dyżurów wywieszonego przed drzwiami siłowni lub dostępnego w recepcji hali sportowej Omega Sport.
5. Osoby naruszające niniejszy REGULAMIN oraz zakłócające porządek i wykazujące niekulturalne zachowanie na hali sportowej Omega Sport, będą wypraszane z obiektu.
6. Dzieci poniżej 8 roku życia NIE MOGĄ przebywać na siłowni.
7. Osoby niepełnoletnie, powyżej 8 roku życia mogą korzystać z siłowni TYLKO pod nadzorem opiekuna prawnego lub rodzica oraz są zobowiązane do wykupienia karnetu.
8. Osoby między 15, a 18 rokiem życia, mogą samodzielnie korzystać z siłowni za pisemną zgodą rodzica lub opiekuna prawnego.
9. Trener pełniący dyżur na siłowni nie jest odpowiedzialny za osoby niepełnoletnie pozostawione bez opieki osoby prawnej lub rodzica - punkt ten nie dotyczy zajęć zorganizowanych, dedykowanych dzieciom, gdzie opiekę przejmuje trener.
10. Dopuszcza się zmianę godzin i dni otwarcia siłowni za zgodą dyrektora obiektu.
11. Imprezy, zawody i turnieje na siłowni odbywają się w oparciu o odrębne regulaminy.
ZASADY KORZYSTANIA Z SIŁOWNI OMEGA SPORT
1. Wszystkich korzystających z siłowni i urządzeń treningowych obowiązuje strój i zmienny i czyste obuwie sportowe.
2. Przed rozpoczęciem ćwiczeń konieczne jest wykonanie rozgrzewki w celu uniknięcia kontuzji.
3. Ćwiczenia na poszczególnych urządzeniach należy wykonywać w miejscu w którym zostały one ustawione.
4. Zabrania się korzystającym z siłowni na przestawianie urządzeń treningowych i wprowadzenie regulacji na urządzeniach, które mogą zagrażać bezpieczeństwu ćwiczącego.
5. Ćwiczący zobowiązani są wykonywać ćwiczenia bezpiecznie to znaczy ćwiczyć z takimi obciążeniami nad którymi są w stanie sami zapanować. Ćwiczenia z większym obciążeniem należy wykonywać przy asekuracji drugiej osoby lub trenera.
6. Osoby korzystające z urządzeń na siłowni czynią to na własną odpowiedzialność.
7. W pomieszczeniach siłowni przebywają tylko osoby ćwiczące.
8. Zabrania się korzystania z opieki trenera niebędącego trenerem klubu Omega Sport oraz przeprowadzenie przez niego treningów personalnych i grupowych na terenie klubu.
9. Po zakończeniu ćwiczeń urządzenia z których korzystano winno być zdezynfekowane i pozostawione w należytym stanie technicznym a miejsce ćwiczeń należy uporządkować poprzez odstawienie drobnych urządzeń na swoje miejsce.
10. Ze względów higienicznych ćwiczący powinien posiadać ręcznik który należy rozkładać na oparciach urządzeń.
11. Nie wskazane jest zajmowanie stanowisk do ćwiczeń podczas odpoczynku.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ I KARY
1. Za przedmioty wartościowe, w szczególności gotówkę, karty płatnicze i telefony komórkowe pozostawione w szatni, właściciel hali sportowej. Omega Sport nie ponosi odpowiedzialności.
2. Za zniszczenie lub uszkodzenie sprzętu spowodowane użyciem go niezgodnie z instrukcją użytkowania, obowiązuje odpłatność w wysokości 100% nowego urządzenia.
3. Za wypadki i zdarzenia wynikające z nieprzestrzegania REGULAMINU siłowni i zaleceń dotyczących bezpieczeństwa Omega Sport nie ponosi odpowiedzialności.
Regulamin Centrum Omega Sport w Smolcu – strefy sportów rakietowych
Definicje:
1. Centrum – Centrum sportowe Omega Sport w Smolcu wyposażone w korty do gry w tenisa, squash’a, badmintona, salkę do treningu personalnego, salkę fitness, salę maszyn siłowych, pomieszczenie do fizjoterapii i psychologii sportowej, położone w Smolcu przy ul. Granitowej nr 4.
2. Usługobiorca – osoba fizyczna, prawna, bądź jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usług oferowanych przez Centrum.
3. Rezerwacja stała – usługa rezerwacji powtarzająca się w każdym tygodniu danego sezonu, ze wskazaniem określonego dnia i godziny rezerwacji.
4. Rezerwacja jednorazowa – usługa jednorazowej rezerwacji dokonywana przez Usługobiorcę, na bieżąco w takcie trwania sezonu z maksymalnie 7-dniowym wyprzedzeniem.
5. Sezon letni – obowiązuje od 01.05. do 30.09.
6. Sezon zimowy – obowiązuje od 01.10. do 30.04.
7. Uczestnik – uczestnik Szkółki Tenisowej Omega Sport.
8. Odwołanie rezerwacji – odwołanie rezerwacji osobiście lub za pośrednictwem dostępnych metod komunikacji tj. telefonicznie, mailowo lub poprzez krótką wiadomość tekstową, potwierdzoną przez pracownika Recepcji Centrum.
Zasady ogólne:
1. Podstawą korzystania z usług Centrum jest zapoznanie się i stosowanie do regulaminu Centrum oraz terminowe uiszczanie opłat.
2. Na potrzeby niniejszego Regulaminu przyjmuje się, że Centrum jest otwarte w następujących godzinach: od poniedziałku do piątku 6:30-22:30 oraz w soboty i niedziele 9:00-21:00. W sytuacji, gdy zamknięcie obiektu jest zaplanowane, Centrum powiadomi o tym Usługobiorców z 7-dniowym wyprzedzeniem, umieszczając informację na terenie Centrum w ogólnodostępnym miejscu.
3. Centrum jest zamknięte w święta ustawowo wolne od pracy.
4. Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz: palenia tytoniu, spożywania napojów alkoholowych wysokoprocentowych, wstępu osób pod wpływem alkoholu oraz osób podejrzewanych o spożycie alkoholu bądź innych środków odurzających; przynoszenia do Centrum przedmiotów niebezpiecznych i innych rzeczy, których wniesienie na teren mogłoby utrudnić korzystanie z Centrum innym osobom lub doprowadzić do uszkodzenia bądź zniszczenia mienia oraz stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa, życia i zdrowia osób przebywających w obiekcie. Korzystać z Centrum mogą jedynie osoby, których stan zdrowia pozwala na korzystanie z usług Centrum.
5. Centrum zastrzega sobie prawo do wizualnego monitoringu obiektu. Kamery zainstalowane są jedynie w celach bezpieczeństwa i w celach dowodowych, a nagrania z monitoringu mogą stanowić podstawę do pociągnięcia odpowiedzialności Usługobiorców, wykraczających swym zachowaniem poza przepisy prawa oraz postanowienia Regulaminu Centrum. Jednocześnie Centrum oświadcza, że monitoring prowadzony jest w sposób nie naruszający dóbr osobistych i godności Usługobiorców, a obrazy z kamer przeglądane mogą być wyłącznie przez osoby do tego wyraźnie upoważnione. Usługobiorca niniejszym wyraża zgodę na rejestrowanie jego wizerunku.
6. Na terenie Centrum obowiązuje zakaz robienia zdjęć oraz filmowania bez pisemnej zgody.
7. Oferta usług, karnetów oraz aktualny cennik dostępne są w recepcji Centrum i na stronie internetowej www.smolecsport.pl. Centrum zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu świadczonych usług w dowolnym czasie, na co Usługobiorca wyraża zgodę.
8. Za opóźnienia w płatnościach Centrum naliczy ustawowe odsetki.
9. Każdy Usługobiorca ma obowiązek przestrzegać zasad bezpieczeństwa w trakcie zajęć oraz dbać o sprzęt, który zostaje mu powierzony.
10. Za spowodowanie szkody przez Usługobiorcę konsekwencje prawne i finansowe ponosi Usługobiorca.
11. Wszyscy korzystający z obiektu i sprzętu zobowiązani są do użytkowania go zgodnie z przeznaczeniem oraz do stosowania się do poleceń obsługi Centrum lub trenera.
12. Za mienie pozostawione na terenie Centrum, w tym w szafkach w szatni, Centrum nie ponosi odpowiedzialności.
13. Osoba niepełnoletnia, która ukończyła 16 lat zobowiązana jest podpisać umowę w obecności prawnego opiekuna za jego pisemną zgodą. Dzieci oraz młodzież do lat 18 mogą przebywać w Centrum wyłącznie pod opieką dorosłego opiekuna.
14. Centrum zastrzega sobie prawo do wykorzystywania w celach marketingowych zdjęć wykonywanych na terenie Centrum, w godzinach jego pracy, oraz podczas imprez organizowanych przez Centrum wraz z wykorzystaniem wizerunku Klienta. W razie wykorzystania wizerunku Klienta, w sposób naruszających jego prywatność, Klient proszony jest o zgłoszenie tego faktu kierownictwu Centrum. W takim przypadku Centrum zobowiązuje się do wycofania zdjęcia w najbliższym możliwym terminie. Wszelkie materiały drukowane z wykorzystaniem zdjęć Centrum mają charakter wyłącznie informacyjny. Wykorzystywanie zdjęć Centrum przez osoby trzecie bez zgody kierownictwa jest zabronione.
15. Na terenie Centrum zabrania się prowadzenia wszelkiej działalności komercyjnej bez pisemnej zgody Centrum.
16. Centrum udostępnia bezpłatne, niestrzeżone miejsca postojowe jedynie Usługobiorcom.
Zasady rezerwacji kortów:
1. Rezerwacji należy dokonać telefonicznie pod numerem +48 600 600 155, mailowo pod adresem recepcja@smolecsport.pl lub bezpośrednio w recepcji Centrum, podając swoje dane osobowe oraz numer kontaktowy.
2. Rezerwacji podlegają wszystkie, funkcjonujące na terenie Centrum korty.
3. Informacje o dostępnych godzinach rezerwacji można uzyskać telefonicznie.
4. Warunkiem dokonania Stałej Rezerwacji jest podpisanie umowy przez Usługobiorcę.
5. Rezerwacja stała dokonywana jest na okres wskazany przez Usługobiorcę w umowie.
6. W przypadku nieprzestrzegania Regulaminu, Centrum zastrzega sobie prawo do anulowania Rezerwacji Stałej. Anulowanie Rezerwacji Stałej następuje w przypadku:
Usługobiorca nie stosuje się do regulaminu Centrum.
Usługobiorca zalega z płatnościami wynikającymi z regulaminu do 10 dnia bieżącego miesiąca rozliczeniowego.
7. Opłata stałej rezerwacji za wszystkie terminy dokonywana jest do 10 dnia bieżącego miesiąca.
8. Odwołania rezerwacji jednorazowej należy dokonać, najpóźniej pełne 24h przed terminem rezerwacji niezależnie od terminu jej dokonania, osobiście, mailowo bądź telefonicznie. W przypadku braku odwołania rezerwacji jednorazowej lub odwołania w terminie krótszym niż wymagane 24h, klient ponosi 100% kosztów danej usługi. Usługobiorca rezerwacji stałej po wcześniejszym poinformowaniu recepcji Centrum jest zwolniony z opłaty pod warunkiem sprzedaży godziny, na której deklarował swoją nieobecność.
9. Nie ma możliwości odrobienia terminu w droższej taryfie cenowej.
10. W przypadku odrobienia terminu w tańszej taryfie cenowej, Centrum nie zwraca różnicy kosztów.
11. Korty rezerwowane są na czas nie krótszy niż jedna godzina. W przypadku przedłużenia rezerwacji wprowadza się naliczanie 30-minutowe.
12. Opłata wynagrodzenia z tytułu korzystania z usług oferowanych przez Centrum musi zostać uregulowana każdorazowo przed opuszczeniem obiektu.
13. Centrum zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji w związku z organizacją turnieju lub innych wydarzeń odbywających się na terenie obiektu.
14. Klient dokonujący rezerwacji wyraża ponadto zgodę na umieszczenie i przetwarzanie danych osobowych w bazie danych Centrum, w celach związanych z realizacją usług świadczonych przez Centrum.
15. Dokonanie rezerwacji kortu w Centrum jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
Zasady użytkowania kortów (tenis, squash, badminton):
1. Korzystający z kortów są zobowiązani zamieść kort po zakończeniu gry i opuścić go w takim czasie, aby kolejni gracze mogli zacząć grę punktualnie (obowiązują zegary na korcie).
2. Osoby korzystające z obiektu zobowiązane są do posiadania stroju sportowego i obuwia na zmianę z czystą podeszwą przystosowaną do nawierzchni na kortach oraz czystych piłek.
3. Instruktorzy oraz trenerzy prowadzący zajęcia na terenie Centrum muszą posiadać zgodę Centrum.
4. Osoby użytkujące korty do squash’a mają obowiązek przebywania na korcie w okularach ochronnych. Przebywanie na korcie bez okularów jest na własną odpowiedzialność.
5. Obowiązuje zakaz przebierania na korcie oraz wprowadzania zwierząt.
6. Usługobiorca, który wykupił stałą rezerwację zobowiązuje się do przestrzegania gry w strefie czasowej jakiej rezerwacja dotyczy.
7. Korzystający z kortów zobowiązani są do opuszczenia go w takim czasie, aby kolejni gracze mogli rozpocząć grę punktualnie.
8. Każdy Usługobiorca zobowiązany jest do wcześniejszego zapoznania się z instrukcją użytkowania poszczególnych urządzeń w obiekcie oraz do jej przestrzegania.
9. Późniejsze rozpoczęcie korzystania z kortu, będące wynikiem późniejszego przybycia Usługobiorcy, nie zwalnia go z obowiązku dokonania płatności za cały czas rezerwacji kortu.
Zasady zajęć grupowych:
1. Organizatorem zajęć grupowych jest Centrum.
2. Uczestnicy zajęć zobowiązani są do przestrzegania niniejszego regulaminu, regulaminu obiektu sportowego, na którym odbywają się zajęcia oraz ogólnych zasad etyki gry w tenisa oraz uprawiania sportu.
3. W zajęciach mogą brać udział dzieci i młodzież oraz dorośli, którzy nie posiadają przeciwwskazań zdrowotnych do uprawiania sportu.
4. W czasie zajęć sportowych wstęp na kort mają jedynie uczestnicy zajęć. Opiekunowie oraz osoby towarzyszące mogą przebywać na korcie tylko za zgodą osoby prowadzącej zajęcia.
5. Nieobecność na treningu nie daje prawa do zwrotu wniesionej opłaty.
6. Opłaty za naukę gry opiekun zobowiązuje się opłacać do 10 dnia każdego miesiąca z góry.
7. Dzieci oraz młodzież do lat 18-stu mogą brać udział w zajęciach za pisemną zgodą rodziców lub opiekunów prawnych.
8. Osoby dorosłe biorą udział w zajęciach na własną odpowiedzialność.
9. Zajęcia są odpłatne wg cennika zajęć.
10. Czas trwania zajęć wynosi 60 minut (w tym wliczony jest czas na przygotowanie, rozgrzewkę oraz czynności po zakończonej grze, wynikające z zasad gry na kortach oraz sprawy organizacyjne).
11. Podczas zajęć obowiązuje odpowiedni strój sportowy oraz obuwie sportowe.
12. Centrum zapewnia piłki i cały sprzęt potrzebny do realizacji zajęć sportowych. Sprzęt sportowy zapewniony przez Centrum będzie dostosowany do umiejętności uczestników.
13. Nieobecność uczestnika na zajęciach należy zgłosić przynajmniej dzień przed terminem zajęć. W takim przypadku zajęcia mogą zostać odrobione w innym uzgodnionym terminie w danym miesiącu.
14. Nieobecność na treningu nie daje prawa do zwrotu wniesionej opłaty. Podlegają zwrotowi opłaty za zajęcia, które nie odbyły się z winy Centrum lub prowadzącego zajęcia.
15. Podczas dni ustawowo wolnych od pracy treningi nie odbywają się.
16. Rodzice/opiekunowie proszeni są o ograniczenie swojej obecności na treningu do niezbędnego minimum ze względu na swobodę w zachowaniu dziecka, budowę autorytetu trenera oraz dyscyplinę podczas zajęć.
17. Rodzice/opiekunowie, którzy jednak chcą obserwować zajęcia, nie mogą udzielać rad czy swoich wytycznych uczestnikom i prowadzącym.
18. Centrum zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.
19. W przypadku zbyt małej liczby uczestników w danej grupie Centrum zastrzega sobie możliwość rozwiązania grupy i przeniesienie uczestników do innej grupy.
20. Rezygnacja z uczestnictwa w zajęciach tenisowych wymaga pisemnego powiadomienia przez rodziców Centrum z minimum miesięcznym okresem wyprzedzenia.
21. Nie przestrzeganie zasad zawartych w Regulaminie może skutkować wykluczeniem z zajęć.
22. Za rzeczy pozostawione na terenie Centrum podczas zajęć (w szatni i na korcie), Centrum nie ponosi odpowiedzialności.
23. Uczestnictwo w zajęciach jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
Postanowienia końcowe:
1. Korzystanie z usług jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu Centrum.
2. Centrum jest uprawnione do wprowadzania zmiany niniejszego Regulaminu oraz cennika Centrum.
3. Centrum nie ponosi odpowiedzialności za niezapoznanie się Usługobiorcy z niniejszym Regulaminem.
4. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
REGULAMIN REZERWACJI ON-LINE.
Proces Rezerwacji OnlineRezerwacja poprzez system rezerwacyjny odbywa się w następujący sposób:
1. Aby dokonać rezerwacji, należy zaakceptować regulamin rezerwacji.
2. Klient wybiera godzinę i datę rezerwacji kortów do Badmintona, Tenisa lub Squasha
3. Po zapoznaniu się z cennikiem Klient wybiera wolną godzinę i wolny kort który chce rezerwować.
4. Po wciśnięciu i przytrzymaniu danej godziny lub przeciągnieciu jeśli godzin jest więcej pojawi się możliwość rezerwacji po przez logowanie.
5. Po wyborze oferty Klient przechodzi do kolejnego kroku formularza, w którym wypełnia swoje dane
6. Rezerwację należy opłacić gotówkowo lub kartą płatniczą w recepcji obiektu Omega Sport
II. Anulowanie i zmiany rezerwacji
1. Anulowania i zmian w rezerwacji można dokonać telefonicznie (600 600 155) lub przez panel logowania sie na swój profil.
2. Jeśli anulacja nastąpi najpóźniej 12 h przed datą rozpoczęcia pobytu, anulacja jest bezpłatna.
3. Jeśli anulacja nastąpi na mniej niż 12 h przed datą rozpoczęcia pobytu, Omega Sport ma prawo obciążyć Klienta kosztami pierwszej rezerwacji.
III. Reklamacje
1. W przypadku, jeśli Klient w trakcie trwania usługi stwierdza wadliwe wykonywanie umowy (tzn. niezgodne z warunkami rezerwacji i opisem usługi/produktu zamieszczonym na stronach systemu www.smolecsport.pl), powinien niezwłocznie zawiadomić o tym wykonawcę usługi (bezpośrednio w recepcji Omega Sport, mailowo recepcja@smolecsport.pl , lub telefonicznie – 600 600 155
IV. Ustalenia końcowe
1. Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym. Omega Sport nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu i godziny rezerwacji lub błędne wypełnienie formularza danych przez Klienta..
2. Omega Sport oraz firma obsługująca serwis rezerwacji online nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność systemu powstałą nie z ich winy. Ze względów bezpieczeństwa oraz jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Omega Sport, ma prawo czasowo zawiesić dostęp do serwisu http://www.smolecsport.pl/rezerwacja-kortu na okres konieczny do usunięcia zaistniałych zagrożeń lub nieprawidłowości.
3. Wszelkie rezerwacje dodatkowe zamawiane przez Klienta w trakcie jego wynajmu, rozliczane są bezpośrednio w recepcji.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
W trakcie dokonywania Rezerwacji Rezerwujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych.W przypadkach i na zasadach określonych w ustawie z dnia 29.08.1997 roku ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002, Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami), Klient ma prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem prawa albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, a także ma prawo wniesienia pisemnego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych. Recepcja nie będzie przetwarzać ani udostępniać innym podmiotom danych o Klientach i rezerwacjach dokonanych przez Klientów. VI. Akceptacja RegulaminuZaznaczenie opcji „Zapoznałem się z Regulaminem” oznacza, iż Klient rozumie i wyraża zgodę na warunki w nim umieszczone. Brak akceptacji Regulaminu spowoduje brak możliwości dokonania rezerwacji.